Returnarea produselor

  • Returnarea produselor
  • Politica de returnare
  • Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 20 de zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau un alt produs mai bun prin plata diferentei de pret cu respectarea legilor in vigoare si a cerintelor detaliate mai jos.
  • Daca ai primit produsul incomplet, neconform sau cu defecte de fabricatie, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la receptionarea produsului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
  • Posibilitatea de a returna produsul in 20 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014. In baza ordonantei 34/2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 
  • Pentru a va exercita dreptul de retragere este recomandat sa completati formularul de retur. (atasat la livrare)
  • Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consummator.
  • Conditii de returnare:
  • Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa testeze un cablu/adaptor, nu sa il foloseasca si sa existe urme evidenta de folosinta indelungata.
  • Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile si piesele primite certificatul de garantie si o copie a facturii.
  • Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
  • Nu se vor accepta retururile in termen de 20 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura sau folosire
  • Termenul de retur de 20 de zile se calculeaza ca fiind timpul scurs de la data primirii/receptionarii coletului de catre client pana la data informarii asupra intentiei de retur. De mentionat ca produsul trebuie sa intre in posesia noastra in cel mult 5 zile dupa scurgerea celor 20 de zile
  • Clienti sau Consumatori in concordanta cu OUG 34/2014 sunt considerate doar pesoanele fizice. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
  • Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
  • In cazul echipamentelor folosite (prin care a trecut apa), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (inlocuirea anumitor sau tuturor consumabilelor dupa caz) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, aceasta suma se va deduce din suma restituita. Suma perceputa va fi comunicata dupa initierea returului de catre cumparator.
  • In cazul in care cumparatorul a ahizitionat produse care nu pot functiona in conditiile locale de debit /presiune apa si nu se incadreaza specificatiilor producatorului, ca si minim de presiune, produsele nu vor putea fi returnate cu drept de retur 100%. Se vor scadea pretul filtrelor prin care a trecut apa precum si reintegrarea produsului ca si produs second hand. Totodata ne punem la dispozitie ajutorul nostru in a rezolva problema cumparatorului, dar toate cheltuielile care deriva din aceasta actiune vor fi suportate de catre cumparator*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata DOAR prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii RMA sau sa il aveti pregatit in momentul in care veti fi contactat de unul din reprezentantii nostri. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.
  • Pasii care trebuiesc urmati la initierea unui retur:
  • 1. Se completeaza o cerere de Retur AICI.(atasata la livrare si se trimite prin email, scanata sau poza, sau prin sms la nr. de telefon cu datele din cerere).
    2. Se asteapta aprobarea cererii de catre un agent din service.
    3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.
    4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica sckotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.
    5. Produsul va intra in posesia noastra doar prin livrarea unei firme de curierat rapid. Nu se accepta produse expediate prin posta sau aduse personal la sediul firmei noastre
    6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client. Pascu Nicolae Marian I.I. nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului.
    7. Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa ti-i trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii de retur completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
  • Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0725.361.005 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa filtrupentruapa@gmail.com
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți