- Garantii si Service
- Toate
produsele comercializate de catre compania noastra beneficiaza de conditii de
garantie conforme legislatiei in vigoare prevazute de ANPC si
politicilor comerciale ale producatorilor.
- Perioada de garantie este de DOI ANI de la data achizitionarii, valabila in Romania si in tarile din CEE. Garantia acopera defectele de fabricatie si asuma"responsabilitatea distribuitorului si drepturile consumatorilor". Compania se angajeaza sa garanteze piese care ar putea avea defecte de fabricatie, cu conditia sa fie primite de la client pentru examinare la punctul nostru de lucru. Pentru a face o cerere de garantie, piesele defecte trebuie sa fie insotite de acest certificat de garantie (il veti gasii atasat in momentul livra rii), completat si stampilat de catre distribuitor in mod corespunzator. Garantia trebuie sa fie intodeauna acordata in depozitele noastre. In toate cazurile, raspunderea noastra este limitata la inlocuirea sau repararea materialelor defecte, fara a genera despagubiri sau alte costuri.
- Garantia nu este valabila in urmatoarele conditii:
- 1. Inlocuire, reparatii de piese sau componente deteriorate ca urmare a uzurii, utilizarii normale a dispozitivului, cum ar fi rasini, polifosfati, cartuse de sedimente, etc., asa cum este indicat in manualul de instructiuni al dispozitivului.
- 2. Deteriorari cauzate de utilizarea necorespunzatoare a echipamentului si cauzate de transport.
- 3. Operatiuni de manipulare necorespunzatoare..
- 4. Defecte sau disfunctionalitati care ar fi rezultatul instalarii necorespunzatoare, sau in care instructiunile de instalare nu a fost respectate in mod corect.
- 5. Utilizarea necorespunzatoare a dispozitivului sau in cazul in care conditiile de functionare nu sunt cele specificate de producator.
- 6. Utilizarea pieselor de schimb care nu sunt piese de schimb originale ale companiei.
Produsele comercializate de Pascu Nicolae Marian I.I. in calitate de distribuitor autorizat beneficiaza de garantie
legala de conformitate.
Garantia se acorda conform certificatului de garantie, cu exceptia anumitor
produse. Aceste exceptii sunt declarate in certificatul de garantie separat.
- Produsele care urmeaza a fi reparate / schimbate / returnate in
perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale
Vanzatorului, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea
lor. Expedierea produselor se face doar prin curier rapid si nu se accepta
colete predate personal.
- Cheltuielile de transport aferente trimiterii
produsului defect vor fi suportate integral de catre Vanzator (pentru produsele
ce se incadreaza in garantia producatorului). Trimiterea produselor
defecte se face dupa anuntarea in prealabil a unui reprezentant service, prin
telefon sau email, specificand exact care este defectul constatat. Defectele
vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se
intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului
in momentul receptionarii produsului.
- In cazul solicitarii nejustificate de acordare a
garantiei, sau defectarea produsului in urma folosirii lui fara a respecta
cerintele din cartea tehnica a produsului, ne rezervam dreptul de a cere
beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca
fiind defect, cat si cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei va fi
calculat de noi in momentul receptiei reperelor pentru garantie in conformitate
cu tarifele de service si nu poate fi mai mic de 10 EUR la cursul zilei
BNR
- Vanzatorul este exonerat de obligatia acordarii de garantie in
cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau
depozitate in mod necorespunzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru
care au fost fabricate / vandute, montate gresit, s-a intervenit asupra lor
prin modificarea circuitelor de legatura, au suferit imersii de lichide,
modificari socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact
cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de
inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii
de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate
de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator.
Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.
- Odata intrat in posesia noastra, produsul va fi verificat in
service si se vor face toate demersurile pentru ca starea acestuia sa fie
remediata atata timp cat produsul face obiectul garantiei.
- Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, scoaterea din
garantie, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea
contravalorii produsului in lipsa altei solutii. Toate acestea se vor face in
maxim 15 zile conform legilor in vigoare
- Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este
notificat, iar in termen de cel mult 48 de ore, produsul reparat va ajunge la
client. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de
garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de
service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si
notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea
efectiva a produsului catre consumator.
- Toate pachetele trimise la service sunt verificate in momentul
primirii, in prezenta curierului. In cazul in care se constata lipsa
produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.